Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Ενα πολύτιμο μήνυμα


Με πολλή συγκίνηση και με την άδειά της, παραθέτω εδώ το μήνυμα της εκπαιδευτικού κ. Σπυρέλλη που έλαβα αργά χθες το βράδυ, με αφορμή μια δική της, επίσης χθεσινή, ανάρτηση σχετική με το βιβλίο μου για εφήβους «Η προφητεία του κόκκινου κρασιού». Πιστεύω πως οι φίλοι μου θα καταλάβουν και θα δικαιολογήσουν τη συγκίνηση και τη χαρά μου, αφού η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας στους νέους είναι για όλους μας εξαιρετικά σημαντική.
· 

18/11/2013 11:30 μ.μ.


μου δίνεται η ευκαιρία, με αφορμή την ανταπόκρισή σας στη σημερινή μου ανάρτηση, να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου για το έργο σας εν γένει!!! Είναι συγκλονιστικός ο τρόπος με τον οποίο μεταχειρίζεστε τα ιστορικά γεγονότα και τα συνδέεται με το παραμυθικό, μιλάτε για την ιστορία, δίνοντας τη στα παιδιά με τέτοιο τρόπο, που δεν έχουν ακούσει ποτέ στα σχολειά τους, με την άκρως ελκυστική μέθοδο, ας μου επιτραπεί... ''της κλειδαρότρυπας'', έτσι την έχω ονομάσει, σαν να παρακολουθούν τα γεγονότα από το παρασκήνιο, πράγμα που διεγείρει το ενδιαφέρον και του πιο δύσκολου αναγνώστη και δεν υπάρχει απαιτητικότερος αναγνώστης από έναν έφηβο με διάθεση αμφισβήτησης!!! Πρέπει επίσης να γνωρίζετε, από τη μικρή μου εμπειρία, ότι τα παιδιά τρελαίνονται με το γεγονός της σύνδεσης των ηρώων των ιστοριών σας, κάνουν συνειρμούς και θυμούνται όσα διάβασαν παλαιότερα (σχηματίζεται έτσι ένας ολοκληρωμένος χαρακτηρισμός των προσώπων, όπως αυτά απαντώνται σε διάφορες ηλικίες ή άλλες χρονικές περιόδους της ζωής τους)!
Προσωπικά ενθουσιάζομαι κάθε φορά όταν ασχολούμαι με κάποιο έργο σας, συγκινούμαι, θυμώνω, αγωνιώ και πιστέψτε με, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο και στα παιδιά!!! Με δικά σας βιβλία, το ''Λάθος, κύριε Νοιγκερ'' και ''Στο τσιμεντένιο δάσος'', έχω καταφέρει κάτι που φάνταζε απραγματοποίητο... νεαρό μαθητή μου, με εξαιρετική αδυναμία στην έκφραση και την παραγωγή λόγου, να φτάσουμε να παίρνει εύσημα για τα γραπτά του!!! Είμαι περήφανη για το επίτευγμα, αλλά οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ σ' εσάς, γιατί το παιδί αυτό ξεκίνησε και αγάπησε σταδιακά το διάβασμα, μέσα από δικά σας έργα!!!
Με φιλική εκτίμηση,

Άλκηστις